Fusion Support erbjuder funktionen ISPI Next support gällande incident och request hantering samt uppdaterings- och installationstjänster inom BMW ISPI Next IT-miljö. Vi erbjuder även övriga konsulttjänster utanför avtal på löpande räkning. Fusion Support har stor erfarenhet samt specialistkompetens för att supportera BMW återförsäljares ISPI Next IT-miljö. Supporten har varit igång i fem år men nu under nytt företagsnamn. Idag har man en bra bild av vilka utmaningar och behov som finns i branschen.
BMW ISPI Next Support
Enkelhet
Med användarvänliga lösningar förenklar vi tekniken så att både interna agenter och externa slutanvändare kan nyttja dess fördelar. Vi vill visa er hur enkel och effektiv IT faktiskt kan vara.
Proaktivt
Med förståelse för kundens målsättning och behov kan vi alltid ta lösningen ett steg till och uppnå lite mer. Lönsamhet för våra kunder.
Leveranssäkerhet
Vi strävar efter att vara i teknikens framkant och att arbeta med rätt människor och bra verktyg. Detta tillsammans med proaktivitet vet vi är nyckeln till ökad leveranssäkerhet.
Framgång
Vi arbetar nära våra kunder för att skapa anpassade tjänster som är sömlöst integrerade, effektiva och hållbara långt in i framtiden.