Nu i dagarna är Fusion Support representerade på branscheventet Servicedeskforum där olika aktörer som arbetar med och kring servicedesken samlas och utbyter erfarenheter och lärdomar. En del av Servicedeskforum är Servicedesk Awards där pris delas ut i kategorierna Årets Servicedesk, Årets Servicedesk Manager och Årets Servicedeskmedarbetare, där man inför eventet fick nominera personer och företag till priserna. Fusion Supports kund Aspia hade nominerat Fusion Support utifrån det jobbet som vi har gjort i vår tjänst Digital IT-Support där Fusion Support har byggt hela servicedeskfunktionen från grunden. Läs mer om Fusion Support och Aspias resa här.

Efter mycket spänning och stor konkurrens fick vi på Fusion Support ta emot pris för Årets Servicedesk!

Vi känner oss otroligt stolta över det här priset! Vi vill tacka våra medarbetare som gör ett fantastiskt jobb varje dag. Utan er är detta inte möjligt, säger Hampus Lindgren CTO på Fusion Support.

Fusion Support även vill passa på att tacka Aspia och CIO Johan Ekblom för ett fantastiskt samarbete, tillägger Sebastian Karlsson, VD på Fusion Support.

Sebastian Karlsson, VD och Hampus Lindgren CTO/Head of Support på Fusion Support glada efter att tagit emot pris.