Digital IT-support – en garanterat kostnadseffektiv lösning
Många företag och organisationer upplever stora utmaningar när det gäller att supporta sina slutanvändare och kunder. Lösningen är vår tjänst Digital IT-support som innebär att företaget eller organisationen köper en lösning som exakt motsvarar behoven i verksamheten. Ofta innebär det en hel funktionslösning men det kan även vara en del av en funktion, exempelvis First line-support. Vi kan även erbjuda support som ett komplement till större företag och organisationer med behov av specialfunktioner.
”Vi är väldigt nischade inom den här branschen, och med vår breda kunskap och långa erfarenhet kan vi bygga exakt den funktionslösning som ditt företag behöver.” – Niclas Almgren, grundare av Fusion Support.
Digital IT-support som funktionslösning
En funktionslösning innebär i praktiken att vi bygger en kundanpassad funktion till en fast kostnad. Vi tar ansvar från förstudie och lösningsförslag till hela transformeringsprocessen, migrering, testning och slutligen idrifttagning av lösningen. Under hela genomförandet har vi nära samarbete och tydliga gränsdragningar med kundens övriga partner, exempelvis driftpartner och systemägare.
Digital IT-support ger förbättrad kvalitet för slutanvändare
Fusion Supports koncept Digital IT-support garanterar en kvalitativ, kontrollerad och kostnadseffektiv lösning. Målsättningen är att ge företag och organisationer en tydlig och transparent kontaktyta mot tjänsten, så att varje slutanvändare kan uppnå förbättrad produktivitet och kvalitet i sin vardag.